close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול בצלוליט- המרכזיים המתקדמים להעלמת צלוליט בזמן קצר

מערכת שורשי סיוון, תשפ02/06/2020

מהו צלוליט? מה גורם להופעת צלוליט? אילו טיפולים חדשניים מסייעים להסרת צלוליט? כיצד טיפול בצלוליט מסייע בחיטוב ועיצוב הגוף?

תגיות:
צילום: rawpixel
צלוליט הוא תופעה נפוצה בקרב נשים רבות ואין לו קשר למשקל. זוהי הצטברות של רקמת שומן תת עורי במקומות שונים בגוף בצורה לא אחידה. תאי השומן דוחפים את העור כלפי מעלה ומביאים להופעת גבשושיות על פני העור המזכירות מראה קליפת תפוז. כ90% מהנשים סובלות מצלוליט. הצלוליט היא תופעה שאינה מזיקה רפואית אך יש לה השלכות על דימוי גוף ורבות נמנעות מלחשוף את גופן בקיץ בשל כך. ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן תמצאו את הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר לצורך העלמת צלוליט המסייעים גם בחיטוב ומיצוק הגוף.
/>מהו צלוליט?
תשעים אחוזים מהנשים סובלות מתופעת הצלוליט. הסיבה העיקרית להופעתו היא גנטית ואין לה כל קשר לעודף משקל או לגיל. הן נשים צעירות והן נשים מבוגרות סובלות מהתופעה כשאצל רוב הנשים יופיעו הסימנים כבר בראשית שנות השלושים לחייהן. עם הופעת הצלוליט, נחלשת זרימת הדם והלימפה לרקמת החיבור ובגוף מצטברים עודפי נוזלים ורעלים. הצלוליט מופיע באזורי הישבן, המותניים, הירכיים והזרועות. לפני התחלת טיפול בצלוליט במרכזי אתר דוקטור חן הנמצאים ב: ראשון לציון, קריית מוצקין ובאר שבע, בוחנים המומחים את דרגת הצלוליט (מ-1 עד 5). מרקם העור, צבעו והאלסטיות שלו וזאת, על מנת להתאים את שיטת הטיפול האידיאלית והיעילה ביותר עבור כל מטופל ומטופל וזאת בכדי להבטיח את התוצאות המקסימליות הטובות ביותר.
הסרת צלוליט באמצעות השיטות המתקדמות והיעילות בעולם

רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מציעה את הטיפולים החדשניים, המתקדמים והיעילים ביותר לצורך הסרת צלוליט המביאים גם לצד הסרת הצלוליט גם למיצוק ולחיטוב הגוף.

טיפול הסרת צלוליט בגלי רדיו/ לייזר/ אולטרסאונד.
טכנולוגיות אלו פועלות בטכניקה של קרניים הפולטות חום ומחממות את השכבה התת עורית בה ממוקם הצלוליט. החימום מביא להמרצת הדם ולניקוי הפסולת בצורה טבעית. מצבורי השומנים נמסים ומסתלקים באופן טבעי מהגוף. השיטה אינה פולשנית ואינה כרוכה בתחושת כאב או בתופעות לוואי ומידת ההצלחה של הטיפולים אלו היא מעל 90% . השיטות נחשבות מתקדמות במיוחד. גלי החום מכווצים את סיבי הקולגן הישנים ויוצרים סיבי קולגן חדשים בעלי תכונות גמישות ומשופרות יותר הבונים את העור ויוצרים הידוק, אחידות ומראה חלק לעור.

טיפול בצלוליט בחליפת וואקום
בטיפול זה לובשים המטופלים חליפת ניילון המגנה על הגוף מפני שטפי דם או סימנים אחרים. המכונה מעסה את העור ובכך מעודדת את המרצת הדם ומביאה לסילוק מצבורי השומן והפסולת מהגוף. הטיפול אינו כואב ונחשב לאחד המתקדמים ביותר בתחום הטיפול בצלוליט המציע טיפול משולב באמצעות עיסוי, חליפת וואקום וטיפול בהזעה.

טיפול בצלוליט בטכנולוגית VELASHAPE III
חברת סינרון קנדלה הישראלית, הביא את פריצת הדרך בתחום הסרת צלוליט שזכתה במקום הראשון בפריז בכנס AMEC ולטכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף. עם השיטה המשולבת בטכנולוגית VELASHAPEIII. הטכנולוגיה מחברת ומשלבת בין 4 סוגי טכנולוגיות חדשניות בטכנולוגית eLOS המשלבת בו זמנית: אינפרא אדום IR, תדר רדיו RF , אנרגיית ואקום מכני לעיסוי ורולרים. טכנולוגיות אלו עובדות בו זמנית על הרקמה וגורמות להמסת שומנים ולהסתלקותם בצורה טבעית מהגוף. תהליך החימום מעודד ייצור של סיבי תאי קולגן חדשים ומשפר את הניקוז הלימפתי, דבר המאיץ את חילוף החומרים בגוף וממיס את תאי השומן. היתרון במכשיר ה-VELASHAPEIII שהוא עוצמתי פי 2.5 יותר מקודמיו ובכך מאפשר להניב תוצאות כבר בטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך בכאב או תופעות לוואי ואינו מצריך הכנה מוקדמת. הטיפול מאפשר חזרה לשגרה עוד ביום הטיפול. יעילות הטיפול הוכחה במחקרים קליניים שבוצעו בארה"ב וכן בהמלצות רופאים ומטופלים כאחד.

תוצאות טיפול בצלוליט באמצעות הטכנולוגיות המובילות ברשת אתר דוקטור חן
- החלקת העור
- מראה עור אחיד
- שיפור צפיפות העור
- צמצום היקפים
- סילוק פסולת, רעלים ומצבורי שומן
- שיפור וזירוז זרימת הדם
- טיפול לא פולשני וללא כאב
- חזרה מהירה לשגרה
- ללא צלקות
- תוצאות מהירות

מעוניינים להיפרד מהצלוליט עם הטיפולים היעילים והבטוחים בעולם?
טיפולי העלמת צלוליט ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מאפשרים לכם מראה חלק עדין ללא מצבורי שומן, שיפור מרשים במראה העור וצמצום היקפים. קבעו פגישה עם המומחים של אתר דוקטור חן וגלו את השיטות המתקדמות בעולם להעלמת צלוליט בהתאמה אישית לתוצאות מעולות.
הוסף תגובה
צילום: rawpixel
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה